maanantai 5. toukokuuta 2014

PAM, I'm waiting you..

Ainakin osa samassa valintatilaisuudessa olleista ovat saaneet maagiset kirjatut kirjeensä. Ja minä en lukeudu näihin onnekkaisiin...
Ihan lievästi alkaa nousta paniikki päälle. Mitä jos odotan koko PAMia ihan turhaan enkä edes pääse armeijaan? Tai sitten se saapumisilmoitus on kadonnut johonkin. Tai mennyt vanhaan osoitteeseeni. Tai osoitteeni on varustettu väärällä postinumerolla (asun kadulla, josta toinen puoli on eri postinumerolla kuin toinen). Tai ne on lähettänyt ne sieltä aluetoimistosta eri päivinä. Tai jotain..
Postiluukkuni kolahtaa aina kello 11, joten tiedän ainakin mitä teen tuohon aikaan huomenna: päivystän eteisessä valmiina hyökkäämään postimiehen kimppuun jos ei saapumisilmoitusta heru. Tai ehkä tyydyn vain soittamaan sinne aluetoimistoon ja pyytämään heitä päästämään minut piinasta. Oon maailman malttamattomin tälläisissä asioissa!


Jos hyvin käy niin huomenillalla tulen hehkuttamaan tänne jotain (aion kiduttaa itseäni ja avata kuoren, mikäli sellaista koskaan edes tulee, vasta klo 18 Niinisalossa Tuomaksen seurassa)!

4 kommenttia:

  1. No mun PAM meni ainakin hukkaan ja tuli viikkoa myöhemmin ko muiden VÄÄRÄLLÄ OSOITTEELLA...ihan kiva :D

    VastaaPoista
  2. Ei kannata paniikkia vetää, eiköhän se kuori huomenna tule :) Ja jos ei jostain syystä ala kuulua, niin soitto aluetoimistoon ja ne selvittää tilanteen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannatakkaan.. Mutku mä vaan oon tämmönen :D Eiköhän se pian tule.. Kunpa en olisi näin malttamaton :P

      Poista